تست کوید ۱۹ بصورت حضوری یا درمنزل

انجام تست کوید ۱۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری یا درمنزل انجام میشود

همشهریان محترم تهرانی و حومه تهران برای انجام تست کرونا در منزل می توانند از این پس بدون مراجعه حضوری به بیمارستان تهران کلینیک از طریق تماس با آزمایشگاه ( 88712931 داخلی 309 ) برای آزمایش کرونا در منزل درخواست خود را ثبت کنند. تا همکاران ما در بخش آزمایشگاه با شما تماس بگیرند و برای انجام آزمایش کرونا در منزل در خدمت شما عزیزان باشند. همچنین کلیه پرسنل نمونه گیر آزمایشگاه برای انجام آزمایش کرونا در منزل با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای انجام آزمایش کرونا در منزل شما حضور خواهند یافت.

 

آزمایش کرونا در منزل در چه ساعاتی انجام می شود؟

شما عزیزان پس از تماس و ثبت درخواست با پرسنل پذیرش برای انجام تست کرونا در منزل سریعا به درخواست شما ترتیب اثر داده خواهد شد، از این رو برای مراجعه سریع تر و دریافت نمونه کرونا در منزل خواهشمند است که تماس خود را حتما در ساعات اداری به این مجموعه انجام دهید تا در همان روز برای انجام آزمایش کرونا در منزل شما حضور یابیم. همچنین اگر در شرایطی که بعد از ساعات اداری و کاری آزمایشگاه درخواستی را برای ما ارسال کردید، در اولین ساعات کاری روز اینده برای تست کرونا در منزل اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

 

دقت در آزمایش کرونا

دقت آزمایش کرونا از نوع آزمایش تشخیصی با دقت بالاست. اما این لزوما به این معنی نیست که همه موارد ابتلا به کرونا را تشخیص می ‌دهند. اگر ویروس تازه وارد بدن شده باشد یا میزان آن در بدن کم باشد، جواب آزمایش ممکن است منفی شود و نمونه برداشته شده از ته حلق هم شاید به اندازه کافی ویروس نداشته باشد و آزمایش کرونا به همین دلیل منفی شود.

آزمایش های کرونا جدید هستند و ارزیابی صحت آنها چالش برانگیز است. آزمایش های PCR ممکن است نتایج منفی کاذب داشته باشند که در شناسایی شواهد وجود کرونا شکست میخورند.گاهی نتایج منفی کاذب ناشی از خطای انسانی یا مشکلات مربوط به فرآیند انجام آزمایش هستند. برای مثال ، انجام آزمایش خیلی زود یا خیلی دیر می تواند منجر به نتیجه منفی کاذب شود.دقت تست های مشابه برای آنفولانزا به طور کلی 50 تا 70 درصد است.

 

هدف از انجام تست کرونا در منزل چیست؟

آزمایشگاه بیمارستان تهران کلینیک به منظور رفاه حال شهروندان و کسانی که توانایی جسمانی برای حضور در آزمایشگاه را ندارند اقدام به سرویس تست کرونا در منزل نموده است و از کلیه همشهریان خواسته است که برای سهولت در انجام آزمایش کرونا در منزل و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه خودشان از سرویس تست کرونا در منزل آزمایشگاه تهران کلینیک استفاده کنند. حضور در مکان های پرتردد یکی از دغدغه هایی که همه ما با آن دست به گریبان هستیم و ما بر آن شدیم که در پویش و کمپین #درخانه_بمانیم سهمی داشته باشیم.