معرفی بیمارستان

معرفی بیمارستان تهران کلینیک

بيمارستان تهران كلينيك داراي گواهينامه اعتباربخشي ملي با درجه يك تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني ايران و همچنين داراي لوح دوستدار كودك مي باشد.
بیمارستان تهران کلینیک از سال 1344 هجری شمسی ، خدمات بیمارستانی مورد نیاز مردم تهران و tc2استان‌های مجاور را فراهم نموده است. این بیمارستان نقش بسزایی در ارتقای سطح سلامتی جامعه تحت پوشش خود به عهده دارد. حصول اطمینان از اینکه جامعه تحت پوشش خدمات مورد نیاز خود را در بالاترین سطح کیفیت دریافت می‌کند، هدف اصلی این بیمارستان می باشد که با مشارکت کامل کلیه کارکنان بیمارستان و جامعه قابل حصول می باشد. در حال حاضر بیمارستان دارای 114 تخت فعال است که خدمات مورد نیاز جامعه تحت پوشش خود را در حوزه های زیر ارائه می نماید:
1. خدمات 24 ساعته اورژانس
2. خدمات پزشکی، جراحی و پرستاری در زمینه های داخلی، جراحی، زنان و زایمان، اطفال، ارتوپدی، گوارش، اعصاب، جراحی اعصاب و قلب و عروق
3. خدمات آزمایشگاهی، پاتولوژی، رادیولوژی، آندوسکوپی، داروخانه، فیزیوتراپی، تغذیه و رژیم درمانی

تعداد تخت های بیمارستان تهران کلینیک به تفکیک بخش‌ها

ردیف بخش ها/ واحدهای بیمارستان تعداد تخت
1 بخش زنان و زايمان 25
2 بخش داخلي 20
3 بخش جراحي 24
4 بخش ارتوپدي، مغز و اعصاب 23
5 بخش اطفال 8
6 بخش ICU 4
7 بخش CCU 10
8 بخش دیالیز 3
9 اورژانس 11
10 اتاق عمل 5+3 ریکاوری
11 بخش نوزادان 8 تخت + 4 انکباتور
  اتاق عمل زایمان 1 تخت + 3 انکباتور

 

اهداف کلی بیمارستان تهران کلینیک

بهبود رضایت کارکنان بیمارستان – بهبود رضایت بیماران و همراهان آنها – بهبود رضایت تأمین‌کنندگان کالاها و خدمات

– بهبود رضایت سهامداران – بهبود رضایت جامعه از خدمات بیمارستان – بهبود ایمنی خدمات بیمارستان – بهبود كيفيت خدمات بیمارستان – ارتقای بهره وری بیمارستان

 

مهمترین نقاط قوت بیمارستان تهران کلینیک عبارتند از:

  1. اعتقاد مدیران سازمان به کار گروهی و ارتقاء مستمر کیفیت
  2. اعتقاد مدیران و کارکنان بیمارستان به مشتری مداری
  3. بکارگیری مدیران آموزش دیده و مجرب
  4. بهره‌مندی از پزشکان متخصص با مدارک تحصیلی بین المللی
  5. موقعیت مناسب بیمارستان در شهر تهران
  6. استقرار مطب پزشکان در داخل بیمارستان
  7. تمام وقت بودن پزشکان و دسترسی به آنها در طول شبانه روز
  8. رضایت بالای بیماران از کیفیت خدمات بیمارستان
  9. رعایت نظم و انضباط سازمانی
  10. وسیع و نورگیر بودن بخش‌های بستری و اتاق های بیمار
  11. کسب عنوان بیمارستان دوستدار کودک
  12. خوشنامی بیمارستان