رمز خود را فراموش کرده اید ؟

گروه بیهوشی و مراقبتهای ویژه

ارائه خدمات نوین با بهره‌گیری از آخرین تجهیزات روز دنیا در کنار حفظ کرامت بیماران، مهمترین دستاوردهای گروه بیهوشی بیمارستان تهران کلینیک بوده است، به طوری که نتایج آن را می‌توان به وضوح از زبان دیگر همکاران و بیماران شنید و لمس کرد.

خدمات
مجموعه خدمات ارائه شده در بخش بیهوشی بیمارستان تهران کلینیک بر روی دو دسته خدمات داخل اتاق عمل و خارج از اتاق عمل متمرکز می‌گردد.

خدمات داخل اتاق عمل
شامل بیهوشی در بخش اتاق عمل جنرال (عمومی)، بیهوشی در اتاق عمل اسکوپی (اعمال سرپایی)، بیهوشی در اتاق عمل قلب و خدمات کنترل درد (Pain Management) است. بیهوشی جهت ECT نیز از جمله مواردی است که در اتاق عمل اجرا می‌گردد. همچنین اتاق عمل IVF نیز توسط متخصصان بیهوشی هدایت و کنترل می‌گردد.

گروه بیهوشی با نگرش به ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در حضور آموزش حین خدمت متخصصان و پرسنل بخش و بهره‌گیری از آخرین تجهیزات استاندارد موجود در جهان، به طور مداوم سعی در ارائه با کیفیت‌ترین خدمات بیهوشی دارد.

خدمات خارج از اتاق عمل
این نوع خدمات، گستردگی ویژه و خاصی در بخش‌های بیمارستانی دارد که مهم‌ترین آن‌ها پایش و حضور منظم متخصصان بیهوشی در بخش‌های ویژه است. پروسیجرهای تهاجمی شامل تهویه مکانیکی، انواع کاتتریزاسیون‌ها، مانیتورینگ تهاجمی و غیر تهاجمی از جمله عملکرد گروه بیهوشی در بخش‌های ICU‌ بیمارستان است.

یکی دیگر از خدمات همکاران متخصص بیهوشی در خارج از اتاق عمل، زایمان بی‌درد و حضور مستمر در زمان مورد نیاز در بخش زایمان است.
بیهوشی در بخش‌های تصویربرداری (MRI، CT و غیره)، حضور دائم متخصصین در بخش اورژانس و بخش‌های عادی بیمارستان نیز در محدوده کار ایشان است.
همچنین پایش و تداوم کنترل بی‌درد بعد از عمل نیز از خدمات بیهوشی در خارج از اتاق عمل است.

تجهیزات
بهره‌گیری از مدرن‌ترین تجهیزات و داروهای رایج در کشور عزیزمان، از افتخارات ماست. ولی در کنار این تجهیزات، ماشین‌آلات و مانیتورینگ به‌روزی وجود دارد که در کمتر مراکز درمانی دیگر کشور، موجود است و استفاده از آن‌ها باعث ارتقا چشمگیر کیفیت خدمت‌رسانی به بیماران می‌گردد. از جمله این تجهیزات مدرن عبارتند از:
  • ترانس کرانیال اکسیمتری
  • مانیتورینگ عمق بیهوشی و مانیتورینگ اعصاب مرکزی حین اعمال جراحی مغز (IONM)
  • انواع تجهیزات کنترل برون‌ده قلب و پارامترهای مربوطه
  • اکوکاردیوگرافی ترانس ازوفاژیال

دکتر بيژن صدرعضدي

متخصص بيهوشي
شماره ثابت : 88712939
داخلی : 299

دکترشهریار امینی

متخصص بيهوشي
شماره ثابت : 88712939
داخلی : 230

دکتر رامین روحانی فر

متخصص بيهوشي , فلوشيپ درد
شماره ثابت : 88710908
داخلی : 321

دکترهمایون وکیل

متخصص بيهوشي
شماره ثابت : 88712939
داخلی : 230

بالا طراحی و توسعه : چلیپا