رمز خود را فراموش کرده اید ؟

آزمايشگاه و پاتولوژي

چرا آزمايشگاه و پاتولوژي بيمارستان تهران كلينيك

آزمايشگاه و پاتولوژي بيمارستان تهران كلينيك به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به بيماران مي باشد.

تست‌های آزمایشگاهی ابزار ارزشمندی برای تشخیص بیماری، کنترل آن و پیگیری درمان هستند که به طور منظم توسط پزشک تجویز می‌شوند. هر تست، اطلاعات مهمی را از وضعیت بیمار در اختیار پزشک قرار می‌دهد و امکان تصمیم‌گیری صحیح را برای پزشک فراهم می‌کند.
متخصصین فعال در این بخش که نمونه‌های آزمایشگاهی را از بیماران دریافت کرده و بررسی می‌کنند، کار خود را با دقت بسیار انجام می‌دهند زیرا هر نمونه، متعلق به یک بیمار است که ارائه نتایج دقیق آزمایش جهت تشخیص بیماری و درمان وی، اهمیت بسیار دارد.


آزمایشگاه بیمارستان تهران کلینیک با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و بهره‌مندی از تکنولوژیست‌های کار آزموده، خدمات وسیعی را در زمینه انجام انواع آزمایش‌های تشخیصی و پاتولوژیک ارائه می‌دهد. در این آزمایشگاه، چندین بخش تخصصی در نظر گرفته شده است که شامل موارد زیر هستند:

  • بانک خون: برای تأمین خون مورد نیاز جهت بیماران سرطانی و شیمی درمانی بوده و همچنین خون مورد نیاز در اتاق عمل را فراهم می‌کند.
  • بیوشیمی: اندازه‌گیری دقیق اکثر ترکیبات حاصل از سوخت و ساز بدن مانند گلوکز (قند خون)، کلسترول، اوره، کراتینین، سدیم، پتاسیم و غیره در این بخش انجام می‌گیرد که می‌تواند ابتلا به دیابت، بیماری‌های کلیوی و بیماری‌های قلبی را نشان دهد.
  • هماتولوژی (خون‌شناسی): خدمات مربوط به آزمایش سلول‌های خون شامل گلبول قرمز، گلبول سفید و پلاکت‌ها و تست‌های انعقادی را ارائه می‌نماید که از جمله آن‌ها، تست‌های CBC و Hb ، تشخیص عفونت خون، کم‌خونی و سرطان خون هستند.
  • هورمون: آزمایش‌های مربوطه برای بررسی مشکلات هورمونی مانند تیروئید، در این قسمت انجام می‌شود.
  • پاتولوژی: آماده‌سازی بافت نمونه‌برداری شده با جراحی و تشخیص سرطانی بودن یا نبودن نمونه‌ها، در این بخش انجام می‌گیرد.
  • میکروب‌شناسی: در این بخش بررسی و آنالیز باکتری‌ها و ویروس‌ها و ... موجود در بدن صورت می‌گیرد. بدین منظور کشت خون، ادرار و مخاط جهت تشخیص عفونت و تعیین آنتی‌بیوتیک مناسب برای درمان فرد انجام می‌شود.
  • نمونه‌گیری: برای دریافت نمونه از بیمار، متناسب با نوع آزمایش انجام می‌شود.

انجام نمونه گیری در منزل به صورت رايگان توسط بهترين تكنیسین های نمونه گير در آزمايشگاه بیمارستان تهران كلینیك

جهت هماهنگی با شماره 02188712931 داخلی 307 و 309 تماس بگیرید.

دكتر كامبيز ستوده

متخصص آزمايشگاه
شماره ثابت : 88715134
داخلی : 306

دکتر ضياء سلیمی پور

متخصص آزمايشگاه
شماره ثابت : 88715134
داخلی : 306

بالا طراحی و توسعه : چلیپا